neljapäev, 25. aprill 2013

Laagri lõpp



Ja läbi see saigi. Lõpp hakkas kergelt küll venima nagu näts, aga tehtud see sai. Nüüd kui on kaks päeva juba eestis oldud, siis peaks ütlema, et hea soe oli seal:D Täitsa hirmutav on see mõte, et täna peab ennast paksult riidesse toppima ja emajõele minema. Viimane nädal oli päris huvitav. Kõigepealt nädala esimesel päeval sõitsime uue rekordi 15km sõidus, ajaks siis 1:09:29 umbkaudu. Päris täpset aega ei saa öelda, kuna meie mõlema polari gps andurid hakkasid streikima. Nii võtsimegi aja seal, kus tavaliselt 15km täis oli saanud. Nädala teinepäev lõppes ka huvitavalt kui peale jõusaali ja tunnist veetrenni mõtlesin korraks, et teeks ühe spurdi. Noh esimene ei tulnud eriti midagi, aga siis kuulates sprinter Peetri nõuandeid ja proovides uuesti, oli tulemus teistsugune. Ei tea, kas uskuda või mitte, aga kiirenduse lõpus näitas kell maks kiiruseks 23,1km/h. Teised muidugi arvasid, et kell näitas valesti, mis tõenäolislet võis ka juhtuda, aga tunne vähemalt oli hea ja arvan et kiirus oli ka üks paremaid mis ma suutnud olen:D Kolmandal päeval oli juba tõsisem andmine ja pidime 1000m ajale sõitma. Tunne oli selline keskmine, ei midagi head ei midagi halba. Kaarel tõmbas esimese 500m päris korralikult ja mina üritasin kaasas püsida, siis üritasin tõsta natukene. See tõstmine muidugi näeb välja rohkem kiiruse hoidmisena. Viimasel 250m peal olin juba suht väss ja nagu ikka just siis sõitis meile vastu üks reisilaev, niiet viimasel 150-l sain ka lainete vahel ukerdada, aga lõpptulemus oli igati korralik 3:34,8. Võimalik, et sinna laevalainesse jäis sekund või kaks, aga seda ei saa kunagi teada. Kaarli täpset aega ei oskagi öelda, aga peale esimest 500 läks tal raskeks ja tuli aeg üle 3:40. Teiseks lõiguks enam nii palju särtsu polnud mul ja aeg tuli 3:39. Kaarel sõitis sama aega mis mina, aga suutsin ikka enda paadi nina natuke eespool hoida ja võtta treeningsõidu võidu. Algselt oli plaanis 3 korda sõita tuhandet, aga nähes meie väsinud nägusid, otsustas Peeter, et kahest korrast piisab. Nädala viimasel päeval oli jälle 1000m ajale, seekord saime oma kolm korda ära sõidetud ja ajad olid vastavad: minul 3:38 3:41,7 ja 3:45
Kaarlil 3:52 3:41,8 ja 3:43. Õhtul veel jõusaal ja kerge vesi. Enne magama minekut veel asjad oli vaja kotti mahutada. Viimasest nädalast meenub veel see, et olen ka tehnilisest küljest paranenud. Sain täitsa paar korda kiita. Ei oleks mina seda iial uskunud, et mu tehnika paraneb, aga võta näpust. Nüüd peab ainult koguaeg jälgima, et see ka püsima jääks. Õnneks käib Peeter trennis kaasas ja ei lase mul seda unustada.
Võtan siis kõik 6 nädalat kokku ka numbriliselt:
Treeningaeg: 146h 13 min
Kilomeetrid: 1369km
Vesi: 111h 41 min      1236km
jooks:  12h 49 min   133km
Jõusaal: 19h 11min

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar