teisipäev, 26. märts 2013

Sevilla

 Laager on raske, trenni teeme palju ja vaeva näeme kõvasti. Kuna eelmine nädal oli esimene nädal peale kolme kuud, kus treenisime veepeal, siis oli raske aru saada, kas mingi areng on talvega toimunud. Nüüd peale teise nädala lõppu hakkab pilt juba vähe selgemaks minema. Nädala keskel sai sõidetud 15km ajaga 1.12.06, keskmine pulss oli 69% maksimumist. Eelmine kevad sõitsime siin olles 15km parimaks ajaks 1.11.45 ja ka siis oli keskmine pulss mul sama mis seekord. Ainuke vahe oli selles, et sel korral ei istunud ma Tarmo lainel, vaid vedasin ise terve tee. Peab ütlema, et pole paha. Nädala viimasel päeval sõitsime ka traditsioonilisi 2000m ajapeale, aga sel nädalal tegime neid maksimaalse pingutusega. Eelmise aasta parimaks ajaks jäi minu kontole 7.40min. Nüüd sõitsime seda distantsi 4x, lõikude vahed olid 15-20min. Trenn oli jube raske. Oma aegadega jäin ma suurepäraselt rahule. Kuigi kõik lõigud said sõidetud allatuult, olen siiski rahul. Minu aegadeks oli 7.42 ; 7.43 ; 7.42 ; 7.56. Olen alati väga ühtlaseid aegu sõitnud 2000m ajapeale sõitudel. Mitte, et ma ennast tagasi hoiaksin, et ka järgmist lõiku sõita jõuaks, aga lihtsalt suudan vist vahesõiduga piisavalt ära taastuda, et peagi end uuesti täiesti ära realiseerida. Igatahes aegadega olen väga rahul ja minu jaoks lõppes teine nädal positiivse elamusega. Tarmo parimaks ajaks, mis ta iseseisvalt sõitis jäi seekord 7.58. Minul lainel suutis ta ühe lõigu ka 7.47 läbida. Minu jaoks väga meeldiv on ka see, et karm tuhara valu hakkab mööduma. Kohalikust Decathlonist leidsin spider tech nimelist sporditeipi, mille Tarmo mulle Daneki juhiste abil suurepäraselt paigaldada suutis. Kui nädala viimaseks trenniks, mis oli jõusaal, olid minu lihased juba väga väsinud ja tühjad, siis Tarmol oli tunne väga hea ja kõrvalt vaadates oleks arvanud, et koju tagasi jõudes peab max raskuseid proovima hakkama.

Trenn kokku: 267,8km 27.20h

Linnas on mingi imelik karneval tulemas

Tarmo päevitas mütsi pähe






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar