kolmapäev, 18. detsember 2013

Hilinenud kokkuvõte

Olen jälle halb laps olnud ja postitusega viivitanud, loodan et päkapikud andestavad ja tulevad sellel aastal veel mu akna taha:) Viimasel laagri nädalal, mis seekord oli 5 päeva pikk, sai jälle korralikult trenni nühitud ja sai ka ajapeale 2km sõidetud. Seekord siis parim aeg oli 7:58. Ise olen väga rahul, kuna eelmised nädalad sai sõita taganttuulega, siis viimasel nädalal oli täielik tuulevaikus. Alustasin enda kohta suhteliselt hästi sõitu ja 500m enne lõppu liikusi 7:50 graafikus, aga siis toimus valus kukkumine, eks eelnevad laagri nädalad olid oma jälje jätnud ja lihtsalt jõud sai otsa:) Käisime nädala sees ka korra linnapeal, et ikka kingitusi leida, aga nagu eelmiselgi korral olid taas kõik poed suletud. Jossil õnnestus siiski viimasel päeval käia veel ükskord ja siis sai ühte teist ta ka osta. Mina enam ei viitsind linna minna, kuna eelmisel korral oli õhtuses trennis ikka väga väga väsinud tunne. Nädala keskel rääkisin facebooki vahendusel kolleeg Kaspar Sulaga ja leidsime, et Joosep on küll hea poiss olnud. Ja hommikul ennäe imet ka päkapikud arvasid samamoodi ja olid Joosepile mandariini sussi sisse toonud:) Tagasi reis sujus probleemideta ja nüüd juba saab esimene nädal kodus trenni tehtud. Kuigi Tartus saab ka veepeal käia, olen mina olnud Otepääl ja juba kolmekohalise kilometraazi suuskadel läbinud.
Kokkuvõte viimasest nädalast ja ka kogu laagri oma.

Nädal

Tunnid: 21:03
Distants: 218 km

Kogu laager
Tunnid: 70:26
Distants: 693km

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar